Kategorie produktów
The Purple Cow Gra magnetyczna StatkiThe Purple Cow  Gra magnetyczna Statki
35,00

The Purple Cow Gra magnetyczna Statki

(0) opinii
Kod produktu: 90339
Dostępność:Oczekujemy na dostawę
Koszty dostawy:Sprawdź koszty dostawy
Inne opcje tego produktu:
B. Toys Gra zręcznościowa – para łapek na rzep REKINDjeco Gra karciana BogossDjeco Gra logiczna CUBISSIMO Djeco Gra karciana tradycyjny Piotruś KOTKIDjeco Gra karciana SARDYNKIDjeco Gra planszowa w statkiThe Purple Cow  Gra magnetyczna  Chińczyk/LudoThe Purple Cow  Gra magnetyczna  Wyścigi autThe Purple Cow  Gra magnetyczna TangramThe Purple Cow  Gra magnetyczna Piłka nożnaDjeco Gra karciana świecąca w ciemności PIOTRUŚ Djeco Gra karciana Diamoniak - gra strategicznaProdukt Gra karciana pamięciowa minki GrimacesDjeco Gra logiczna SHEEP LOGIC
35,00
Zapytaj o produkt

Opis produktu

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki.



Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.

Przygotowanie do gry: Każdy z graczy bierze jedną część metalowego pudełka, połowę bomb i jedną flotę (5 statków w jednakowym kolorze). Mała siatka jest przeznaczona dla Twojej własnej floty (Moje Statki), a duża siatka to miejsce w którym próbujesz zlokalizować flotę przeciwnika (Statki Wroga). Najpierw umieść własną flotę w swojej siatce. Statki mogą być ustawiane tylko w pionie lub poziomie, w taki sposób aby nie stykały się ze sobą ani bokami, ani rogami. Nie wolno zmieniać położenia statków po rozpoczęciu gry.
Nie pokazuj przeciwnikowi swojej planszy. Przyczep bomby do tylnej części metalowego pudełka.
Zasady gry: Grę rozpoczyna młodszy gracz. Strzały oddawane są naprzemiennie, poprzez podanie współrzędnych pola (np. B4 albo D1).
Trafienie okrętu przeciwnika polega na strzale, który jest odgadnięciem położenia jakiegoś statku. W przypadku strzału trafionego, gracz kontynuuje strzelanie (czyli swój ruch) aż do momentu chybienia. Zatopienie statku ma miejsce wówczas, gdy gracz odgadnie położenie całego statku.
Po każdym strzale gracz informuje przeciwnika o chybieniu słowem „pudło”, o trafieniu słowem „trafiony ” lub „trafiony -zatopiony”. Wygrywa ten, kto pierwszy zatopi wszystkie statki przeciwnika.

Cechy gry magnetycznej Statki:

- mała, gra podróżna
- zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę
- ilość graczy: 2
- przeznaczona dla dzieci od 5 roku życia
- Gra zawiera: 10 magnetycznych statków w dwóch kolorach, 133 magnetyczne “Bomby” (35 czerwonych magnesów – “trafiony”, 98 czarnych magnesów – “zatopiony”)
- wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm

 

  

  
 

Dodaj swoją opinię

Najczęściej szukane

Zapisz się do naszego Newslettera

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka cookies

Zamknij